Навигация

Жаңғыру 3.0

Жалпы ақпарат

Ақпарат

Баннеры

Негізгі » Қалалық басқармалар » Текелі қаласы статистика басқармасы

Текелі қаласы статистика басқармасы

 
2017ж. ҚАҢТАР-ҚАРАША АРАЛЫҒЫНДАҒЫ
ТЕКЕЛІ ҚАЛАСЫНЫҢ ДАМУЫНЫҢ
НЕГІЗГІ СОЦИАЛДЫҚ-ЭКОНОМИКАЛЫҚ КӨРСЕТКІШТЕРІ
 
 
НЕГІЗГІ СОЦИАЛДЫҚ ИНДИКАТОРЛАРЫ
 
1.11.2017 ж. халық саны , адам - 32,9
2017ж. қаңтар- қараша аралығындағы халықтың өсуі ,мың адам -0,2
2017ж. қаңтар- қыркүйек айы бойынша орташа жалақы , теңге -95367
Күнкөріс деңгейі , қараша, теңге -23300
 
ЭКОНОМИКА
 
 
Көрсеткіштер
 
2017 жылғы қаңтар- қараша айы бойынша өндіріс және қызмет көрсетудің негізгі көрсет-кіштері,
млн.теңге
Нақты көлем индексі 2017 жылғы қаңтар- қараша 2016 жылғы қаңтар- қарашаға
Облыс
көлемін-дегі қаланың үлесі
Текелі қаласы
Алматы облысы
Өнеркәсіп өнімдерінің көлемі
13068,9
104,8
103,2
1,9
Ауыл шаруашылық өнімдерінің көлемі
3385,4
100,2
102,5
0,6
Негізгі капиталдағы инвестицияның көлемі
 
4872,5
104,3
94,5
1,0
Орындалған құрылыс
жұмыстары-ның (қызмет) көлемі
1987,2
73,6
96,7
0,9
Іске қосылған тұрғын үйлердің жалпы алаңы
1,7
103,9
52,9
0,3
Бөлшек сауда айналымының көлемі
4238,5
104,7
106,7
1,1
Жүк айналымы, млн. ткм
76,7
100,0
100,0
1,1
Жолаушылар айналымы,
млн. жкм
130,3
101,5
102,1
1,0

 
Нұсқаулық «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы»
(Бұл ұғымдар мен сыбайлас жемқорлықтың алдын алуға түсіндіру мақсатында үшін әзірленді)
 
Сыбайлас жемқорлық мемлекет пен қоғамның тұрақтылығына қауіп төндіретін, Қазақстан қауіпсіздік жүйесіне қатер болып табылады. «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабына сәйкес, өз құзыреті шегінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес, барлық мемлекеттік органдар мен лауазымды сақтауға міндетті.
Сыбайлас жемқорлық - мүліктік пайда алу үшін заңмен белгіленген шешім тікелей немесе жанама түрде мүлiктiк игiлiктер мен артықшылықтар өзінің лауазымдық өкілеттіктерін пайдалана отырып, оларға теңестірілген қоғамдық функциялары мен адамдарды орындауға тұлғалардың және онымен байланысты мүмкіндіктерді, немесе олардың өкілеттігін басқа пайдалану емес, сондай-ақ заңсыз жеке және заңды тұлғалардың оларды қамтамасыз ету арқылы осындай адамдардың пара сәйкес жеңілдіктер мен артықшылықтарды аталған.
Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық - «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» ҚР Заңында көзделген әрекет, сондай-ақ сыбайлас жемқорлық немесе тәртіптік заң, әкімшілік және қылмыстық жауапкершілікті құрылған сыбайлас жемқорлық үшін жағдай туғызатын байланысты актілерді басқа заңдар.
Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексі пара байланысты қылмыстар екі түрлері көзделген:
  • Пара алу (366-бап);
  • Пара беру (367-бап).
Пара алу (ақша, валюта, чектер және бағалы қағаздар, асыл тастарды және металдардан жасалған, автокөлік құралдарын, азық-түлік, жабдықтар, аспаптар және басқа да тауарларды, пәтер, виллалар, саяжай, гараж, жер және өзге де мүлiктi) - ол адамдар тобы жасаған, әсіресе, егер ең қауіпті қылмыс бірі, немесе заңды немесе заңсыз әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін ресми артықшылықтары мен пайда алу болып табылады.
Пара беру - заңды немесе заңсыз iс-әрекетiне (әрекетсiздiгiне) жасаған ресми немесе беріп, берушінің пайдасына кез келген артықшылықтарға алуға бағытталған қылмыс.
Пара алды айыпты қоғамдық қауiптi әрекет емес, пара ретінде Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексiнде саналады.
Ұсыныс немесе пара сұрау жағдайда қалай іс істеу:
  • Асығыс мәлімдеме болдырмай, сыпайы, аса сақ , әдепті өзін-өзі ұстау , жағынусыз , ағат сөз сөйлеулерді рұқсат етпей өте мұқият болыңдар;
  • Егер сіз (сомалардың мөлшерiне, тауарлардың атауы мен қызметтерді сипаты, мерзімі мен пара беру әдістерін, коммерциялық пара түрінде, мекен-жайы реттілігі) ұсынған шарттар есте мұқият және дәл тыңдау;
  • Келесі әңгіме пара беру уақыты мен орны туралы мәселені кейінге қалдыруға, және сізге келесі кездесуге таныс орын ұсынуға тырысыңыз;
  • Сізге мүмкіндігінше ақпаратты хабарлауға, «шығып сөйлей» әлеуетті пара тапсырушыға мүмкіндік «, алуға жұмысты», әңгіме өзі көп бастамасын алуға болмайды;
  • Егер сіз (жасырын) пара немесе бопсалау ұсыныс жазып көріңіз үшін диктофоныңыз болса.
Қандай дерегінен кейін дереу ұсыныс жасалды немесе пара керек?
Экономикалық қылмысқа және кен сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы Мемлекеттік қызмет істері жөніндегі агенттігінің департаменті- осы факті туралы хабарлауға. Сіздің жұмыс орнында немесе олардың органдарында құқық қорғау органдарының бірінде келе жатқан қылмыс туралы ауызша немесе жазбаша хабардар ете отырып, хабарласыңыз. Ұсыныс жағдайда немесе жергілікті билік органдарының өкілдері пара қорқытып, құқық қорғау органдары мен басқа да мемлекеттік органдардың, сіз өз қызметкерлерін жасаған қылмыстардың жолын кесу ісі, осы органдардың өз қауіпсіздік бөлімдерінің тікелей қолдануға болады. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық фактiсi туралы хабарлаған немесе сыбайлас жемқорлыққа қарсы күреске жәрдемдесетiн адам мемлекеттiң қорғауында болады.
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күреске жәрдемдесетiн адам туралы ақпарат мемлекеттік құпия болып табылады және тек заңмен белгіленген тәртіппен қолданыстағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңдарды немесе сот белгілеген органдардың сұратулары бойынша көрсетіледі. Бұл ақпаратты жария ету заңда белгiленген жауаптылыққа әкеп соғады. Адам, хабарлаған жалған хабарды біле тұра , анықталған ретте Қазақстан Республикасының заңдарымен сәйкестікте жауаптылық алып жүреді .
 

Құрметті басшылар!

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Статистика комитеті Алматы облысының Статистика департаменті (бұдан әрі – Департамент) «5 институционалдық реформаны іске асыру бойынша 100 нақты қадамы» Ұлт жоспарының 3-ші тармағын жүзеге асыру мақсатында, сенімді статистикалық деректер алу үшін, Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізіліп, респонденттердің және әкімшілік көздердің, сонымен қатар лауазымды тұлғалар мен коммерциялық емес ұйымдардың сапалы статистикалық деректерді тапсыруына жауапкершіліктер арттырылғанын хабарлайды. Айыппұлдар мөлшері бірнеше есе өсті, яғни ірі кәсіпкерлік субъектілеріне 3 есеге, қалған субъектілерге 2 есеге.

Жоғарыда аталғандарды ескере отырып, Сізден статистикалық деректерді Интернет-порталдың он-лайн режимін пайдалану арқылы тапсыруыңызды сұраймыз, онда респондент деректерді арифметикалық-логикалық бақылау функциясы арқылы дұрыс есепті (қатесіз есеп) тапсыру мүмкіндігі қамтамсыз етілген. Сонымен қатар, статистикалық нысандарды он-лайн режимде тапсыру Сіздің мекемеңіздің көлік, пошталық шығындарын және қызметкерлеріңіздің уақытын үнемдеу сияқты жүктемелерді азайтуға мүмкіндік береді.
Ол үшін Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитетінің www.stat.gov.kz порталы арқылы «Жеке кабинет» модулінде тіркеліп, Қазақстан Республикасының Ұлттық куәландыратын орталықта (ҰҚО) пайдаланылатын браузерде сертификатты орнату қажет. «Жеке кабинет» модулін пайдалану туралы ақпарат www.stat.gov.kz порталында (жоғарғы бөліктің оң жағында «?» белгісі) орналастырылған.
Статистикалық нысандарды он-лайн режимде тапсыру үшін электрондық мемлекеттік сатып алуларға берілген электрондық цифрлық қолтаңбаны (ЭЦҚ) пайдалануға болады.
Текелі қаласының статистика басқармасы респонденттерге статистикалық нысандарды on-line режимде тапсыру барысында консультациялық және практикалық көмек көрсетіледі. Басқармасы мереке және демалыс күндерінен басқа күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін жұмыс істейді. 4-20-46 тел.
Есептелікті электронды түрде тапсыру мәселелері жөнінде консультациялар алу үшін 8 (727) 271-55-14, 271-54-90 (Алматы қаласы), техникалық мәселелер жөнінде – 8 (7172) 55-24-48 (Астана қаласы), электронды цифрлы қолды пайдалану мәселелері жөнінде консультациялар алу үшін 1414, 8-800-080-7777 телефон нөмірлері арқылы хабарласуға болады.
 
ЖАРИЯЛАУ
ҚР статистика Комитетінің сыртқы порталында - www.stat.gov.kz – респонденттерге статистикалық органдарға өткізілетін нысандардың тізімін беру модулі (жүгіртпе) іске қосылған.
Тап осы модуль «респонденттерге» арналған бөлімінде орналасқан. Респонденттердің өз БСН кодтарын тергенде (электрондық кілтсіз) «жүгіртпе» шығады, яғни кәсіпорынның есепті кезенде тапсыруға қажетті барлық статистикалық нысандардың тізімі шығады.
Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитеті (бұдан әрі – Статистика комитеті) Сіздерді 2015 жылғы 1 шілдеден бастап 2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа Кырғыз Республикасының қосылуы туралы шарттың күшіне енгендігі жөнінде хабардар етеді. Сол себептен Статистика комитеті 2015 жылғы шілде есебінен бастап өзара сауда статистикасын Кырғыз Республикасымен экспорт пен импорттын деректерін ескерумен қалыптастырылатын болады.
Кырғыз Республикасымен өзара сауда статистикасы бойынша респонденттерді 1-ТС нысанымен қамтуды қамтамасыз ету үшін 2010–2014 жылдары Кырғыз Республикасымен сыртқы сауда қызметін жүзеге асырған қазақстандық сыртқы экономикалық қызметке қатысушылардың тізімін Статистика комитеті аумақтық статистика органдарына электронды форматта жолдады.
Жоғарыда баяндалғанды ескере отырып, 1-ТС нысаны бойынша өзара сауда статистикасы деректерінің сапасын және жоғарыда көрсетілген респонденттердін қамтуды қамтамасыз ету үшін барлық шараларды қабылдауды сұраймыз. Департаменттер басшыларының Ресей және Беларусиямен экспорттық-импорттық операцияларды жүзеге асыратын респонденттердің қамтуды қамтамасыз ету бойынша жұмыстарды жалғастыру қажеттілігіне назарын аударамыз.

 

Сыбайлас жемқорлықтың негізгі ұғымдары мен белгілері
              Мемлекеттiк мiндеттердi атқаратын адамдардың, сондай-ақ соларға теңестiрiлген адамдардың лауазымдық өкiлеттiгiн және соған байланысты мүмкiндiктерiн пайдалана отырып не мүлiктiк пайда алу үшiн олардың өз өкiлеттiктерiн өзгеше пайдалануы, жеке өзi немесе делдалдар арқылы заңда көзделмеген мүлiктiк игiлiктер мен артықшылықтар алуы, сол сияқты бұл адамдарға жеке және заңды тұлғалардың аталған игiлiктер мен артықшылықтарды құқыққа қарсы беруi арқылы оларды сатып алуы сыбайлас жемқорлық деп
            «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңында, сондай-ақ өзге заңдарда көзделген, заңдарда белгiленген тәртiптiк, әкiмшiлiк және қылмыстық жауапкершiлiкке әкеп соқтыратын сыбайлас жемқорлықпен жымдасқан немесе сыбайлас жемқорлық үшiн жағдай туғызатын әрекеттер сыбайлас жемқорлыққа байланысты құқық бұзушылықтар (сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар) болып табылады.
 
Тәртіптік сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар
1. Мемлекеттiк мiндеттердi атқаруға уәкiлеттiк берiлген адамдардың немесе соларға теңестiрiлген адамдардың мынадай:
1) басқа мемлекеттiк органдардың, ұйымдардың қызметiне заңсыз араласу;
2) аталған адамдардың не олардың жақын туыстары мен жекжаттарының материалдық мүдделерiн қанағаттандыруға байланысты мәселелердi шешу кезiнде өздерiнiң қызметтiк өкiлеттiгiн пайдалану;
3) мемлекеттік қызметке және мемлекеттік ұйымдарға және жарғылық капиталындағы мемлекеттің үлесі елу пайыздан көп болатын ұйымдарға;
4) шешiмдер әзiрлеу мен қабылдау кезiнде заңды және жеке тұлғаларға заңсыз артықшылық көрсету;
5) кiмге болса да табыс алуға байланысты кәсiпкерлiк және өзге де қызметтi жүзеге асыруда заңдарда көзделмеген кез келген жәрдем көрсету;
6) мемлекеттiк мiндеттерiн атқару кезiнде алынған ақпаратты, егер ол ресми жариялауға жатпайтын болса, жеке немесе топтық мүдделерге пайдалану;
7) берiлуi заңдарда көзделген ақпаратты жеке және заңды тұлғаларға беруден негiзсiз бас тарту, оны кешiктiру, бұрыс немесе толық емес ақпарат беру;
8) жеке немесе заңды тұлғалардың табыс етуi заңдарда көзделмеген ақпаратты бұл тұлғалардан талап ету;
9) мемлекеттiк қаржы ресурстары мен материалдық ресурстарды жекелеген кандидаттардың сайлау қорына беру;
10) жеке және заңды тұлғалардың арыз-өтiнiштерiн қараудың және өз құзыретiне кiретiн өзге де мәселелердi шешудiң заңда белгiленген тәртiбiн әлденеше рет бұзу;
11) жоғары тұрған ресми адамдардың лауазымдық өкілеттіктерін пайдалана отырып мүліктік пайда, игіліктер не артықшылықтар алу үшін аталған адамдарға сыйлықтар тарту және қызметтен тыс қызмет көрсету;
12) жеке немесе заңды тұлғаларға олардың құқықтары мен заңды мүдделерiн iске асыруда көрiнеу кедергi жасау;
13) кәсiпкерлiк қызметтi мемлекеттiк реттеу, сондай-ақ оған бақылау жасау және қадағалау өкiлеттiгiн сондай қызметтi жүзеге асырушы жеке немесе заңды тұлғаларға беру;
14) қызметi немесе жұмысы жөнiнен жоғары немесе төмен тұрған не өздерiмен өзге де түрде тәуелдi лауазымды адамдармен ақша немесе өзге де мүлiк салынатын сипаттағы құмар ойындар ойнауға қатысу әрекеттерi сыбайлас жемқорлыққа жағдай туғызатын құқық бұзушылықтар болып табылады.
«Қазақстан-2050» Стратегиясы бағыттарының бірі, бірінші кезекте, жемқорлық көріністерінің алдын алу және одан сақтандыру арқылы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша ауқымды және мақсатты жұмыстар жүргізу болып табылады.    

Алматы облысының статистика департаменті Текелі қаласының  статистика басқармасы туралы Ереже

Респонденттердің алғашқы статистикалық деректерді ұсыну ережесін жүктеу

Жеке кабинет модулі


Рудник ауылдық округі бойынша 2015 ж. 6 наурызыны қарасты шаруашылықты есепке алу нысандарындағы тіркеу жазбаларының нақты екендігіне тексеру жүргізген мемлекеттік бақылаудың қорытындысы туралы
АҚПАРАТ
Текелі қалалық статистика басқармасы белгіленген график бойынша, осы жылдың 1-ші тоқсанында Рудник ауылдық округінде шаруашылықты есепке алу нысандарындағы тіркеу жазбаларының сәйкестігіне мемлекеттік бақылау іс-шараларын жүргізді.
Бақылау келесі бағыттарда жүргізілді:
1. Шаруашылық кітаптарын қарап шығу
2. Шаруашылық кітаптарындағы деректерді тұрғын үй қорының тіркелімімен сәйкес келетінің тексеру
3. 7-м және 7-ө статистикалық есептерімен сәйкес келетінің тексеру
4. Шаруашылықты есепке алу кітаптарындағы жазбалардың нақты деректермен (әр шаруащылық бойынша тексеру жүргізгенде) сәйкес

келетінің тексеру және анықтау.

Сәйкестендіру қорытындысы бойынша мемелекеттік статистика саласындағы уәкілетті органға Рудник ауылдық округінің әкімі С.Д.Вишняков берген деректер бойынша дәйексіз әкімшілік деректерді ұсыну фактілері анықталмады. Жүргізілген мемлекеттік бақылау бойынша сәйкестендіру актісі толтырылды.



Құрметтi респонденттер!!!
Алғашқы статистикалық деректерді электрондық түрде (онлайн-режимде) қабылдау қатаң түрде статистикалық нысандарды белгіленген мерзімдерде жүзеге асырылады.
Алғашқы статистикалық деректерді белгіленген мерзімдерде ұсына алмаған жағдайда Сіз тіркелеген орныңыз бойынша аумақтық статистика органдарына жүгінуіңіз қажет, мұның өзінде алғашқы статистикалық деректерді уақтылы ұсынбау, дәйексіз алғашқы статистикалық деректерді ұсыну алғашқы статистикалық деректерді ұсыну тәртібін бұзу болып табылады және Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 5 шілдедегі № 235 V Кодекстің 497-бабына сәйкес жазалауға әкеп соғады.
Мемлекеттік статитиканың тиісті органдаына анық емес бастапқы статитикалық деректеді ұсыну
Ескерту жасауға әкеп соғады
Мемлекеттік статистиканың тиісті органдарына бастапқы статистикалық деректерді белгіленген мерзімде ұсынбау
Жеке тұлғаларға айыппұл -10 АЕК
Мемлекеттік статистиканың тиісті органдарына бастапқы статистикалық деректерді белгіленген мерзімде ұсынбау
Лауазымды тұлғаларға, коммерциялық емес ұйымдарға, шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне айыппұл -14 АЕК
Мемлекеттік статистиканың тиісті органдарына бастапқы статистикалық деректерді белгіленген мерзімде ұсынбау
Орта кәсіпкерлік субъектілеріне айыппұл -20 АЕК
Мемлекеттік статистиканың тиісті органдарына бастапқы статистикалық деректерді белгіленген мерзімде ұсынбау
Ірі кәсіпкерлік субъектілеріне айыппұл -120 АЕК
 
Құрметті респонденттер!
     Статистикалық есеп нысандарын онлайн режимі бойынша тапсыру үшін Сізге Ұлттық куәландырушы орталықтан «ҰҚО» сертификатты алып, оны өзіңіздің компьютеріңізге орнату қажет.
Электрондық қол таңба «ҰҚО» халыққа қызмет көрсету орталықтарында беріледі. Ол үшін БСН мемлекеттік тіркеу туралы куәлігін бизнес индекфиционалдың нөмірі болу керек.
Сертификатты орнатқаннан кейін ҚР статистика Агенттігінің сайтына www://stat.gov.kz кіріп, регистрациядан өту үшін, жоғарғы оң жағыңызда «ENG» және де сұрақ белгісін «?» таңдап басшылықтың нұсқаулығы бойынша жұмыс атқару керек.
«Жүгіртпені» ескі нұсқаумен алу тоқтатылды. Тіркеуден өткеннен кейін өзіңіздің жеке кабинеттен жеке статистикалық формаларының тізімін «Күнтізбе» көре аласыз.
Басшылықтың нұсқаулығының 3.2.4 бөлімінде респонденттерге арналған жеке кабинетінде функционалдық модельдерде көрсетілген.
Сертификаттын және электрондық цифрлық қолтаңбаны алу үшін www://pki.gov.kz. сайтына онлайн режимінде тапсыра аласыз.
Құрметті пайдаланушылар!
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің ресми Интернет-ресурсы www.stat.gov.kz сілтемесі бойынша қолжетімді
2014 жылдың 1 қаңтарынан Агенттіктің Интернет-ресурсында респондеттің жеке кабинеті жұмыс жасады. Респонденттердің жыл бойы статистика органдарына тапсыру қажет нысандарын (бегунок) респонденттер өз жеке кабинетінде БСН немесе ЖСН коды арқылы алуына болады.
Ол үшін респондентке жеке кабинетте тіркелу қажет. Тіркелу тәртібі тек ЭСҚ арқылы жүргізіледі. Агенттік сайтының негізгі бетіне кіріп, оң жақ жоғарғы бөліктегі «ENG» ағылшын тілі белгісінің үстінде «?» түймені басу керек. Бұл сайт жөніндегі анықтама. Жеке кабинеттің атқарымдығы мен мүмкіндігін суреттеу модулі 3.2.4 бөлімде.
Байланыс тел.: 8 (727) 271 54 90.
Текелі қаласының статистика басқармасының басшысы - Сенченко Татьяна Васильевна
Басқарманың мекен-жайы: 041700, Қазақстан Республикасы, Алматы облысы, Текелі қаласы, Жеңіс көшесі, 3-ші үй, 2-ші пәтер.
Телефон (факс): 8(728-35) 4-20-46

            

2016 жылдың 8 қыркүйүек  күні  Рудник селолық округі өткізілген «әр шаруашылық бойынша есепке алу деректерінің дәйектілігіне нақтылау жүргізу» туралы АҚПАРАТТЫ

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 10 маусымдағы №253 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитеті  мемлекеттік статистика саласындағы іріктеп тексерулерінің 2016 жылдың екінші жартыжылдығына арналған мемлекеттік тексеруді "Текелі қаласы Рудничный ауылдық округінің әкімі аппараты"ММ  шаруашылық бойынша есепке алу деректерінің анықтығын нақтылауды жүргізді.

Салыстырып тексеру нәтижелері бойынша «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Қазақстан Республикасы Кодексіның 499-бабымен қарастырылған тұрғын үйлердің саны және іріктелген тұрғын үйлердің жалпы алаңы, ІҚМ, ұсақ мал, жылқы, түйе, шошқа бойынша мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті органға әкімнің анық әкімшілік деректерді ұсынғандығы  анықталды.

Тексеру нәтижесінің қорытындысы бойынша үй шаруашылық кітаптарын   статистикалық  әдістемелердің талаптарына сәйкес емес  жүргізілгендігі анықталып сәйкессіздік актісі толдырылды.