Навигация

Жаңғыру 3.0

Жалпы ақпарат

Баннеры

Негізгі » Қалалық басқармалар » Текелі қаласы статистика басқармасы

Текелі қаласы статистика басқармасы

2018ж. ҚАҢТАРДАҒЫ
ТЕКЕЛІ ҚАЛАСЫНЫҢ ДАМУЫНЫҢ
НЕГІЗГІ СОЦИАЛДЫҚ-ЭКОНОМИКАЛЫҚ КӨРСЕТКІШТЕРІ
 
НЕГІЗГІ СОЦИАЛДЫҚ ИНДИКАТОРЛАРЫ
01.01.2018 ж. халық саны , адам - 32,9
2017ж. қаңтар- қараша аралығындағы халықтың өсуі ,мың адам - 0,2
Орташа айлық еңбекақы, теңге, 2017 жылғы қаңтар-желтоқсан - 97 034
Ең төменгі күнкөріс деңгейі, теңге, 2018 жылғы , қантар - 26775
 
ЭКОНОМИКА
 
 
Көрсеткіштер
 
2018 жылғы қаңтардағы өндіріс және қызмет көрсетудің негізгі көрсеткіштері,
млн.теңге
Нақты көлем индексі 2018 жылғы қаңтар 2017 жылғы қаңтарға
 
Облыс
көлемін-дегі қаланың үлесі
Текелі қаласы
Алматы облысы
Өнеркәсіп өнімдерінің көлемі
1339,6
104,9
100,5
2,5
Ауыл шаруашылық өнімдерінің көлемі
37,2
100,1
101,0
0,2
Негізгі капиталдағы инвестицияның көлемі
31,4
173,7
100,3
0,2
Орындалған құрылыс
жұмыстары-ның (қызмет) көлемі
-
-
144,5
-
Іске қосылған тұрғын үйлердің жалпы алаңы
0,4
173,3
78,1
3,0
Бөлшек сауда айналымының көлемі
264,8
121,9
114,1
1,1
Жүк айналымы, млн. ткм
5,6
106,7
102,3
0,9
Жолаушылар айналымы,
млн. жкм
12,2
105,3
105,9
1,0
 
 

 

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл – әрбір азаматтың міндеті.

Қазіргі кезде сыбайлас  жемқорлық  әлемнің кез келген елінде оның саяси дамуына байланыссыз, оның ішінде Қазақстанда да, әлеуметтік құбылыс ретінде өмірін жалғастырып келеді, ол тек ауқымдылығымен ғана ерекшеленеді. Сыбайлас жемқорлық әлеуметтік-экономикалық даму үдерісін, нарықтық экономиканың құрылуын, инвестициялар тарту процесін тежейді. Демократиялық мемлекеттің саяси және қоғамдық институттарына кері әсерін тигізеді, елдің болашақ дамуына елеулі қауіп төндіреді. Қазақстанның мемлекеттік саясатының негізгі басымдықтарының бірі сыбайлас жемқорлықпен күрес болып табылады.

Терминология.

«Коррупция» термині латын тілінің «corrutpere» деген сөзінен шығып, мағынасы жағынан «мемлекет организмін, қоғамдық қарым-қатынастарды бұзу» дегенді білдіреді, «параға сатып алу» терминімен сәйкес, яғни лауазымды тұлғаның өз билігі өкілеттігі мен сеніп тапсырылған құқығын заңға және моральдық нормаларға қайшы келетін өтірік айту, бопсалаушылық, сөзбұйда жасау жолдарымен жеке бас пайдасы үшін пайдалануы. Көбіне бұл термин бюрократиялық аппаратқа және саяси элитаға қатысты жиі қолданылады. Осыған сай термин әдетте бастапқы латын сөзінің бірінші мағынасынан шығатын кең мағынаға ие, әдепсіздік тәртіпті білдіреді.      

Жемқорлықты жеңу Қазақстан үшін Елбасы Н.Ә. Назарбаев нақты белгілеген мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттарының бірі болып табылады. Сол себепті Президент басымдықтарының бірі ретінде сыбайлас жемқорлықпен күресті атап көрсетті.

Жемқорлықтың жіктемесі

      Қазақстан Республикасының «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» заңында сыбайлас жемқорлыққа мынадай анықтама берілген: бұл – «...жеке түрде немесе делдалдар арқылы мүліктік игіліктерді заңсыз алу және мемлекеттік қызмет атқарушы тұлғалардың, сондай-ақ оларға теңестірілген тұлғалардың өз лауазымдық өкілеттіктері мен өкілеттеріне қатысты мүмкіндіктерін мүліктік пайда табу үшін жеке басына пайдалануы, сондай-ақ аталмыш тұлғаларға жеке және заңды тұлғалардың көрсетілген игіліктер мен жеңілдіктерді құқыққа қайшы түрде пара  ұсыну жолымен сатып алуы».

БҰҰ-ның құжаттарында қолданылатын жемқорлық терминінің халықаралық-саяси анықтамасы мынадай деп берілген: сыбайлас жемқорлық – бұл мемлекеттік билікті жеке бас пайдасы үшін, үшінші бір тұлғалар мен топтардың мақсаты үшін асыра пайдалану.

Пара дегеніміз не? Бұл лауазымды тұлғаның басқа бір тұлғадан лауазымына қатысты көрсететін  қандай да бір қызмет түріне берілетін ақша немесе өзге игіліктерді алуы. Бұл жағдайда көрсетілген ақша мен игіліктерді әрдайым парақордың  жеке өзі алмайды, оларды көбіне оның жақын адамдарына немесе жасанды жалған ұйымдарға ұсынады. Пара деп саналатын нәрселер:

Заттар – ақша, оның ішінде валюта, банк түбіртектері мен құнды қағаздар, бағалы металдар мен асыл тастардан жасалған бұйымдар, автокөліктер, пәтерлер, саяжайлар мен қала сыртындағы үйлер, азық-түліктер, тұрмыстық техника мен аспаптар, өзге тауарлар,  жер учаскелері және  өзге жылжымайтын мүлік.

Қызмет түрлері және олжа – емделу, жөндеу және құрылыс жұмыстары, санаторлық және туристік жолдамалар, шетелдік сапар, ойын-сауықтар мен басқа шығындарды  өтеусіз немесе  төмен бағамен төлеу.

Сыбайлас жемқорлық неге өте қауіпті?

Адамдардың көбі пара беру мен сыбайластықты қандай жағдайда да өздері үшін пайдалы немесе зияны жоқ құбылыс ретінде қарастырады:

Ø  «Мұның несі жаман? Көбірек төледім, есесіне техникалық байқаудан ешбір қиындықсыз өттім, оған қоса уақытты да үнемдедім».

Ø  «Дипломды сатып алдым да, ұлымды беделді жұмысқа орналастырдым. Бұдан кімге жаман болды?»

Ақыр аяғында бұл тек бәрі үшін «жаман» ғана емес, сондай-ақ әрбір адам үшін қауіпті. Өйткені заң билігі әділ болмаса, ол кез келген адамды бүлдіруі мүмкін және саруайымға түсіріп, жат етуі мүмкін.

Жете түсініп көруге тырысайық. Барлығымыз да түрлі салық төлейміз.  Алайда табыстың бір бөлігін мемлекетке бере отырып, біз оның әлеуметтік қызметті жүзеге асыруын қамтамасыз ететіндігін ескереміз: тегін білім алу, денсаулық сақтау, инфрақұрылымды құру, қауіпсіздікті қамтамасыз ету.  

Егер мемлекеттік қаражатты сыбайлас жемқорлық тәсілмен бөлсе, не болар еді?

Мысалы: Мемлекеттік орган аурухана салу немесе оны жөндеуден өткізуге келісімшарт жасасады. Шарт жасасу кезінде жеке мемлекеттік қызметкер шартты онымен «сенімдік қарым-қатынасқа» түскен фирма өкілдеріне ұсыну үшін олардан пара алады. Бірақ та бірде бір фирма параға кеткен шығындар есебінен өзіне залал келтіре отырып жұмыс жасамайды. Сондықтан «рұқсат» алған мұндай фирма жұмыстың және қолданатын материалдардың сапасын төмендетеді, оған қоса олардың құнын көтеріп жібереді. Соңында  тек қоғам зардап шегеді.

Сыбайлас жемқорлықтың қоғамға тек зиянын тигізіп қоймай,  сонымен бірге оң нәтижеге жеткізбейтінін естен шығармауымыз қажет! Өйткені сыбайлас жемқорлық тәсімінде параны көбірек беруші ғана жеңіске жетеді. Бір қорқыныштысы - сыбайлас жемқорлықпен айналысу сол тұлға мен оның жақындарының сана-сезіміне залал  келтіріп, дүниетанымдарын бұзады.

Бұл әлеуметтік қауіпті құбылыспен күресудің өзектілігі бірқатар жағдайларға негізделген:

Ø  сыбайлас жемқорлық азаматтардың конституциялық құқықтары мен еркіндіктерінің шындап бұзылуына әсер етеді;

Ø  сыбайлас жемқорлық қылмыстың субъектілері әдетте жоғары қоғамдық жағдайда болады;

Ø  әбден жетілдірілген зияткерлік тәсілдермен айналысу; бұл құбылыс әртүрлі жағдайларға үздіксіз өзгере және жетілдіріле отырып бейімделеді;

Ø  осы іс-әрекет келтіретін үлкен материалдық және моральдық шығын;

Ø  ерекше беймәлімсіздік – бұл құбылыс туралы толық деректің немесе көрнекі дәлелдің жоқтығы, қылмыстық сотқа тартылатын кінәлі тұлғалардың аздығы және олардың тек бірен-саранына ғана шынайы қылмыстық жаза қолданылуы;

Ø  сыбайлас жемқорлық тек жасырын сипатта ғана емес, сонымен қоса келісімді түрде жасалады, қағида бойынша ол өз артынан шағым тудырмайды, өйткені кінәлі тараптар заңсыз жасалған мәміледен өзара тиімді пайдаға ие болады;

Ø  сыбайлас жемқорлық  әрекеттер әдетте кәсіби емес адамның тексеріп қарауына қиын соғатын күрделі өзіндік және құпия мемлекеттік қызмет түрлерінде жасалады;

Ø  сыбайлас жемқорлық мемлекеттік аппаратқа деген шынайы сенімді жойдырады, оның беделін түсіреді;

Ø  аталмыш құбылыс мемлекеттік өкімет құрылымдарында тез тарайды;

Ø  шын мәнісінде, заңмен қорғалатын барлық қоғамдық қатынастар сыбайласқан лауазымды тұлғалардың қылмыстық әрекеттерінің объектісі бола алады.

Жоғарыда айтылған тізім жеткілікті толық болып табылмайды, бірақ соның өзі де дәл қазіргі кезде  сыбайлас жемқорлықпен күресу бойынша теориялық ережелерді дайындауда, сондай-ақ күнделікті әрі тәжірибелік жұмыстар жүргізуде  өткір қажеттілікті талап ету уақытының келгендігі туралы  куәландырады. Алайда қандай да бір құбылысқа қарсы тұруға шақырмас бұрын, сол құбылысты анық және нақты түрде анықтау  қажет және ол жамандықтың шығу себептері мен механизмін   талдап қарастыру керек.

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру мүмкін бе?

Қазіргі заманғы әлемде сыбайлас жемқорлықпен күресуді күшейту жұмысы үздіксіз жүргізілуде және әрдайым жетілдірілу үстінде. Әлемде сыбайлас жемқорлықпен күресу механизмінің барлық елдерге тиімді болатын бірегей жинағы жоқ. Әрбір мемлекет қолданатын сыбайлас жемқорлықпен күресу әдістерінің жиынтығы өзгеше, ол елдің саяси және экономикалық тұрақтылығына ғана емес, сонымен қатар әдет-ғұрпы мен салт-дәстүрлеріне, діни ерекшелігі мен құқықтық мәдениет деңгейіне және аумағы бойынша алатын жеріне, халқының саны мен орналасу тығыздығына да байланысты болып келеді. Қазақстанда экономиканы жандандыру және ауқымды әлеуметтік  түрлендіру жағдайында мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағытталған заманауи әлеуметтік-экономикалық саясатымен тығыз байланысқан бүтіндей стратегияның қажеттілігіне анық көз жеткізілді. Осыған байланысты 2014 жылдың 26 желтоқсанында Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған Сыбайлас жемқорлыққа қарсы жаңа стратегиясы бекітілді.     Стратегияның мақсаты мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының тиімділігін арттыру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы қозғалысқа кез-келген жемқорлықтың туындауына «нөлдік» төзімділік таныту атмосферасын құру жолын қолдану арқылы барлық қоғамды тарту, сондай-ақ Қазақстанда сыбайлас жемқорлық деңгейін төмендету болып табылады.

Стратегиямен  белгіленген сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың басты бағыттары мынадай:

Ø  мемлекеттік қызмет саласында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдар қолдану;

Ø  қоғамдық бақылау институттарын енгізу;

Ø  мемлекеттік сыңайлы және жеке меншік секторларында сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет жасау;

Ø  құқық қорғау және сот органдарында сыбайлас жемқорлықтың алдын алу;

Ø  сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет деңгейін қалыптастыру;

сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселесі бойынша халықаралық ынтымақтастықты дамыту.
 

 

Нұсқаулық «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы»
(Бұл ұғымдар мен сыбайлас жемқорлықтың алдын алуға түсіндіру мақсатында үшін әзірленді)
 
Сыбайлас жемқорлық мемлекет пен қоғамның тұрақтылығына қауіп төндіретін, Қазақстан қауіпсіздік жүйесіне қатер болып табылады. «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабына сәйкес, өз құзыреті шегінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес, барлық мемлекеттік органдар мен лауазымды сақтауға міндетті.
Сыбайлас жемқорлық - мүліктік пайда алу үшін заңмен белгіленген шешім тікелей немесе жанама түрде мүлiктiк игiлiктер мен артықшылықтар өзінің лауазымдық өкілеттіктерін пайдалана отырып, оларға теңестірілген қоғамдық функциялары мен адамдарды орындауға тұлғалардың және онымен байланысты мүмкіндіктерді, немесе олардың өкілеттігін басқа пайдалану емес, сондай-ақ заңсыз жеке және заңды тұлғалардың оларды қамтамасыз ету арқылы осындай адамдардың пара сәйкес жеңілдіктер мен артықшылықтарды аталған.
Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық - «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» ҚР Заңында көзделген әрекет, сондай-ақ сыбайлас жемқорлық немесе тәртіптік заң, әкімшілік және қылмыстық жауапкершілікті құрылған сыбайлас жемқорлық үшін жағдай туғызатын байланысты актілерді басқа заңдар.
Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексі пара байланысты қылмыстар екі түрлері көзделген:
  • Пара алу (366-бап);
  • Пара беру (367-бап).
Пара алу (ақша, валюта, чектер және бағалы қағаздар, асыл тастарды және металдардан жасалған, автокөлік құралдарын, азық-түлік, жабдықтар, аспаптар және басқа да тауарларды, пәтер, виллалар, саяжай, гараж, жер және өзге де мүлiктi) - ол адамдар тобы жасаған, әсіресе, егер ең қауіпті қылмыс бірі, немесе заңды немесе заңсыз әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін ресми артықшылықтары мен пайда алу болып табылады.
Пара беру - заңды немесе заңсыз iс-әрекетiне (әрекетсiздiгiне) жасаған ресми немесе беріп, берушінің пайдасына кез келген артықшылықтарға алуға бағытталған қылмыс.
Пара алды айыпты қоғамдық қауiптi әрекет емес, пара ретінде Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексiнде саналады.
Ұсыныс немесе пара сұрау жағдайда қалай іс істеу:
  • Асығыс мәлімдеме болдырмай, сыпайы, аса сақ , әдепті өзін-өзі ұстау , жағынусыз , ағат сөз сөйлеулерді рұқсат етпей өте мұқият болыңдар;
  • Егер сіз (сомалардың мөлшерiне, тауарлардың атауы мен қызметтерді сипаты, мерзімі мен пара беру әдістерін, коммерциялық пара түрінде, мекен-жайы реттілігі) ұсынған шарттар есте мұқият және дәл тыңдау;
  • Келесі әңгіме пара беру уақыты мен орны туралы мәселені кейінге қалдыруға, және сізге келесі кездесуге таныс орын ұсынуға тырысыңыз;
  • Сізге мүмкіндігінше ақпаратты хабарлауға, «шығып сөйлей» әлеуетті пара тапсырушыға мүмкіндік «, алуға жұмысты», әңгіме өзі көп бастамасын алуға болмайды;
  • Егер сіз (жасырын) пара немесе бопсалау ұсыныс жазып көріңіз үшін диктофоныңыз болса.
Қандай дерегінен кейін дереу ұсыныс жасалды немесе пара керек?
Экономикалық қылмысқа және кен сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы Мемлекеттік қызмет істері жөніндегі агенттігінің департаменті- осы факті туралы хабарлауға. Сіздің жұмыс орнында немесе олардың органдарында құқық қорғау органдарының бірінде келе жатқан қылмыс туралы ауызша немесе жазбаша хабардар ете отырып, хабарласыңыз. Ұсыныс жағдайда немесе жергілікті билік органдарының өкілдері пара қорқытып, құқық қорғау органдары мен басқа да мемлекеттік органдардың, сіз өз қызметкерлерін жасаған қылмыстардың жолын кесу ісі, осы органдардың өз қауіпсіздік бөлімдерінің тікелей қолдануға болады. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық фактiсi туралы хабарлаған немесе сыбайлас жемқорлыққа қарсы күреске жәрдемдесетiн адам мемлекеттiң қорғауында болады.
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күреске жәрдемдесетiн адам туралы ақпарат мемлекеттік құпия болып табылады және тек заңмен белгіленген тәртіппен қолданыстағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңдарды немесе сот белгілеген органдардың сұратулары бойынша көрсетіледі. Бұл ақпаратты жария ету заңда белгiленген жауаптылыққа әкеп соғады. Адам, хабарлаған жалған хабарды біле тұра , анықталған ретте Қазақстан Республикасының заңдарымен сәйкестікте жауаптылық алып жүреді .
 

Құрметті басшылар!

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Статистика комитеті Алматы облысының Статистика департаменті (бұдан әрі – Департамент) «5 институционалдық реформаны іске асыру бойынша 100 нақты қадамы» Ұлт жоспарының 3-ші тармағын жүзеге асыру мақсатында, сенімді статистикалық деректер алу үшін, Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізіліп, респонденттердің және әкімшілік көздердің, сонымен қатар лауазымды тұлғалар мен коммерциялық емес ұйымдардың сапалы статистикалық деректерді тапсыруына жауапкершіліктер арттырылғанын хабарлайды. Айыппұлдар мөлшері бірнеше есе өсті, яғни ірі кәсіпкерлік субъектілеріне 3 есеге, қалған субъектілерге 2 есеге.

Жоғарыда аталғандарды ескере отырып, Сізден статистикалық деректерді Интернет-порталдың он-лайн режимін пайдалану арқылы тапсыруыңызды сұраймыз, онда респондент деректерді арифметикалық-логикалық бақылау функциясы арқылы дұрыс есепті (қатесіз есеп) тапсыру мүмкіндігі қамтамсыз етілген. Сонымен қатар, статистикалық нысандарды он-лайн режимде тапсыру Сіздің мекемеңіздің көлік, пошталық шығындарын және қызметкерлеріңіздің уақытын үнемдеу сияқты жүктемелерді азайтуға мүмкіндік береді.
Ол үшін Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитетінің www.stat.gov.kz порталы арқылы «Жеке кабинет» модулінде тіркеліп, Қазақстан Республикасының Ұлттық куәландыратын орталықта (ҰҚО) пайдаланылатын браузерде сертификатты орнату қажет. «Жеке кабинет» модулін пайдалану туралы ақпарат www.stat.gov.kz порталында (жоғарғы бөліктің оң жағында «?» белгісі) орналастырылған.
Статистикалық нысандарды он-лайн режимде тапсыру үшін электрондық мемлекеттік сатып алуларға берілген электрондық цифрлық қолтаңбаны (ЭЦҚ) пайдалануға болады.
Текелі қаласының статистика басқармасы респонденттерге статистикалық нысандарды on-line режимде тапсыру барысында консультациялық және практикалық көмек көрсетіледі. Басқармасы мереке және демалыс күндерінен басқа күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін жұмыс істейді. 4-20-46 тел.
Есептелікті электронды түрде тапсыру мәселелері жөнінде консультациялар алу үшін 8 (727) 271-55-14, 271-54-90 (Алматы қаласы), техникалық мәселелер жөнінде – 8 (7172) 55-24-48 (Астана қаласы), электронды цифрлы қолды пайдалану мәселелері жөнінде консультациялар алу үшін 1414, 8-800-080-7777 телефон нөмірлері арқылы хабарласуға болады.
 
ЖАРИЯЛАУ
ҚР статистика Комитетінің сыртқы порталында - www.stat.gov.kz – респонденттерге статистикалық органдарға өткізілетін нысандардың тізімін беру модулі (жүгіртпе) іске қосылған.
Тап осы модуль «респонденттерге» арналған бөлімінде орналасқан. Респонденттердің өз БСН кодтарын тергенде (электрондық кілтсіз) «жүгіртпе» шығады, яғни кәсіпорынның есепті кезенде тапсыруға қажетті барлық статистикалық нысандардың тізімі шығады.
Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитеті (бұдан әрі – Статистика комитеті) Сіздерді 2015 жылғы 1 шілдеден бастап 2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа Кырғыз Республикасының қосылуы туралы шарттың күшіне енгендігі жөнінде хабардар етеді. Сол себептен Статистика комитеті 2015 жылғы шілде есебінен бастап өзара сауда статистикасын Кырғыз Республикасымен экспорт пен импорттын деректерін ескерумен қалыптастырылатын болады.
Кырғыз Республикасымен өзара сауда статистикасы бойынша респонденттерді 1-ТС нысанымен қамтуды қамтамасыз ету үшін 2010–2014 жылдары Кырғыз Республикасымен сыртқы сауда қызметін жүзеге асырған қазақстандық сыртқы экономикалық қызметке қатысушылардың тізімін Статистика комитеті аумақтық статистика органдарына электронды форматта жолдады.
Жоғарыда баяндалғанды ескере отырып, 1-ТС нысаны бойынша өзара сауда статистикасы деректерінің сапасын және жоғарыда көрсетілген респонденттердін қамтуды қамтамасыз ету үшін барлық шараларды қабылдауды сұраймыз. Департаменттер басшыларының Ресей және Беларусиямен экспорттық-импорттық операцияларды жүзеге асыратын респонденттердің қамтуды қамтамасыз ету бойынша жұмыстарды жалғастыру қажеттілігіне назарын аударамыз.

 

Сыбайлас жемқорлықтың негізгі ұғымдары мен белгілері
              Мемлекеттiк мiндеттердi атқаратын адамдардың, сондай-ақ соларға теңестiрiлген адамдардың лауазымдық өкiлеттiгiн және соған байланысты мүмкiндiктерiн пайдалана отырып не мүлiктiк пайда алу үшiн олардың өз өкiлеттiктерiн өзгеше пайдалануы, жеке өзi немесе делдалдар арқылы заңда көзделмеген мүлiктiк игiлiктер мен артықшылықтар алуы, сол сияқты бұл адамдарға жеке және заңды тұлғалардың аталған игiлiктер мен артықшылықтарды құқыққа қарсы беруi арқылы оларды сатып алуы сыбайлас жемқорлық деп
            «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңында, сондай-ақ өзге заңдарда көзделген, заңдарда белгiленген тәртiптiк, әкiмшiлiк және қылмыстық жауапкершiлiкке әкеп соқтыратын сыбайлас жемқорлықпен жымдасқан немесе сыбайлас жемқорлық үшiн жағдай туғызатын әрекеттер сыбайлас жемқорлыққа байланысты құқық бұзушылықтар (сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар) болып табылады.
 
Тәртіптік сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар
1. Мемлекеттiк мiндеттердi атқаруға уәкiлеттiк берiлген адамдардың немесе соларға теңестiрiлген адамдардың мынадай:
1) басқа мемлекеттiк органдардың, ұйымдардың қызметiне заңсыз араласу;
2) аталған адамдардың не олардың жақын туыстары мен жекжаттарының материалдық мүдделерiн қанағаттандыруға байланысты мәселелердi шешу кезiнде өздерiнiң қызметтiк өкiлеттiгiн пайдалану;
3) мемлекеттік қызметке және мемлекеттік ұйымдарға және жарғылық капиталындағы мемлекеттің үлесі елу пайыздан көп болатын ұйымдарға;
4) шешiмдер әзiрлеу мен қабылдау кезiнде заңды және жеке тұлғаларға заңсыз артықшылық көрсету;
5) кiмге болса да табыс алуға байланысты кәсiпкерлiк және өзге де қызметтi жүзеге асыруда заңдарда көзделмеген кез келген жәрдем көрсету;
6) мемлекеттiк мiндеттерiн атқару кезiнде алынған ақпаратты, егер ол ресми жариялауға жатпайтын болса, жеке немесе топтық мүдделерге пайдалану;
7) берiлуi заңдарда көзделген ақпаратты жеке және заңды тұлғаларға беруден негiзсiз бас тарту, оны кешiктiру, бұрыс немесе толық емес ақпарат беру;
8) жеке немесе заңды тұлғалардың табыс етуi заңдарда көзделмеген ақпаратты бұл тұлғалардан талап ету;
9) мемлекеттiк қаржы ресурстары мен материалдық ресурстарды жекелеген кандидаттардың сайлау қорына беру;
10) жеке және заңды тұлғалардың арыз-өтiнiштерiн қараудың және өз құзыретiне кiретiн өзге де мәселелердi шешудiң заңда белгiленген тәртiбiн әлденеше рет бұзу;
11) жоғары тұрған ресми адамдардың лауазымдық өкілеттіктерін пайдалана отырып мүліктік пайда, игіліктер не артықшылықтар алу үшін аталған адамдарға сыйлықтар тарту және қызметтен тыс қызмет көрсету;
12) жеке немесе заңды тұлғаларға олардың құқықтары мен заңды мүдделерiн iске асыруда көрiнеу кедергi жасау;
13) кәсiпкерлiк қызметтi мемлекеттiк реттеу, сондай-ақ оған бақылау жасау және қадағалау өкiлеттiгiн сондай қызметтi жүзеге асырушы жеке немесе заңды тұлғаларға беру;
14) қызметi немесе жұмысы жөнiнен жоғары немесе төмен тұрған не өздерiмен өзге де түрде тәуелдi лауазымды адамдармен ақша немесе өзге де мүлiк салынатын сипаттағы құмар ойындар ойнауға қатысу әрекеттерi сыбайлас жемқорлыққа жағдай туғызатын құқық бұзушылықтар болып табылады.
«Қазақстан-2050» Стратегиясы бағыттарының бірі, бірінші кезекте, жемқорлық көріністерінің алдын алу және одан сақтандыру арқылы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша ауқымды және мақсатты жұмыстар жүргізу болып табылады.    

Алматы облысының статистика департаменті Текелі қаласының  статистика басқармасы туралы Ереже

Респонденттердің алғашқы статистикалық деректерді ұсыну ережесін жүктеу

Жеке кабинет модулі


Рудник ауылдық округі бойынша 2015 ж. 6 наурызыны қарасты шаруашылықты есепке алу нысандарындағы тіркеу жазбаларының нақты екендігіне тексеру жүргізген мемлекеттік бақылаудың қорытындысы туралы
АҚПАРАТ
Текелі қалалық статистика басқармасы белгіленген график бойынша, осы жылдың 1-ші тоқсанында Рудник ауылдық округінде шаруашылықты есепке алу нысандарындағы тіркеу жазбаларының сәйкестігіне мемлекеттік бақылау іс-шараларын жүргізді.
Бақылау келесі бағыттарда жүргізілді:
1. Шаруашылық кітаптарын қарап шығу
2. Шаруашылық кітаптарындағы деректерді тұрғын үй қорының тіркелімімен сәйкес келетінің тексеру
3. 7-м және 7-ө статистикалық есептерімен сәйкес келетінің тексеру
4. Шаруашылықты есепке алу кітаптарындағы жазбалардың нақты деректермен (әр шаруащылық бойынша тексеру жүргізгенде) сәйкес

келетінің тексеру және анықтау.

Сәйкестендіру қорытындысы бойынша мемелекеттік статистика саласындағы уәкілетті органға Рудник ауылдық округінің әкімі С.Д.Вишняков берген деректер бойынша дәйексіз әкімшілік деректерді ұсыну фактілері анықталмады. Жүргізілген мемлекеттік бақылау бойынша сәйкестендіру актісі толтырылды.



Құрметтi респонденттер!!!
Алғашқы статистикалық деректерді электрондық түрде (онлайн-режимде) қабылдау қатаң түрде статистикалық нысандарды белгіленген мерзімдерде жүзеге асырылады.
Алғашқы статистикалық деректерді белгіленген мерзімдерде ұсына алмаған жағдайда Сіз тіркелеген орныңыз бойынша аумақтық статистика органдарына жүгінуіңіз қажет, мұның өзінде алғашқы статистикалық деректерді уақтылы ұсынбау, дәйексіз алғашқы статистикалық деректерді ұсыну алғашқы статистикалық деректерді ұсыну тәртібін бұзу болып табылады және Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 5 шілдедегі № 235 V Кодекстің 497-бабына сәйкес жазалауға әкеп соғады.
Мемлекеттік статитиканың тиісті органдаына анық емес бастапқы статитикалық деректеді ұсыну
Ескерту жасауға әкеп соғады
Мемлекеттік статистиканың тиісті органдарына бастапқы статистикалық деректерді белгіленген мерзімде ұсынбау
Жеке тұлғаларға айыппұл -10 АЕК
Мемлекеттік статистиканың тиісті органдарына бастапқы статистикалық деректерді белгіленген мерзімде ұсынбау
Лауазымды тұлғаларға, коммерциялық емес ұйымдарға, шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне айыппұл -14 АЕК
Мемлекеттік статистиканың тиісті органдарына бастапқы статистикалық деректерді белгіленген мерзімде ұсынбау
Орта кәсіпкерлік субъектілеріне айыппұл -20 АЕК
Мемлекеттік статистиканың тиісті органдарына бастапқы статистикалық деректерді белгіленген мерзімде ұсынбау
Ірі кәсіпкерлік субъектілеріне айыппұл -120 АЕК
 
Құрметті респонденттер!
     Статистикалық есеп нысандарын онлайн режимі бойынша тапсыру үшін Сізге Ұлттық куәландырушы орталықтан «ҰҚО» сертификатты алып, оны өзіңіздің компьютеріңізге орнату қажет.
Электрондық қол таңба «ҰҚО» халыққа қызмет көрсету орталықтарында беріледі. Ол үшін БСН мемлекеттік тіркеу туралы куәлігін бизнес индекфиционалдың нөмірі болу керек.
Сертификатты орнатқаннан кейін ҚР статистика Агенттігінің сайтына www://stat.gov.kz кіріп, регистрациядан өту үшін, жоғарғы оң жағыңызда «ENG» және де сұрақ белгісін «?» таңдап басшылықтың нұсқаулығы бойынша жұмыс атқару керек.
«Жүгіртпені» ескі нұсқаумен алу тоқтатылды. Тіркеуден өткеннен кейін өзіңіздің жеке кабинеттен жеке статистикалық формаларының тізімін «Күнтізбе» көре аласыз.
Басшылықтың нұсқаулығының 3.2.4 бөлімінде респонденттерге арналған жеке кабинетінде функционалдық модельдерде көрсетілген.
Сертификаттын және электрондық цифрлық қолтаңбаны алу үшін www://pki.gov.kz. сайтына онлайн режимінде тапсыра аласыз.
Құрметті пайдаланушылар!
Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің ресми Интернет-ресурсы www.stat.gov.kz сілтемесі бойынша қолжетімді
2014 жылдың 1 қаңтарынан Агенттіктің Интернет-ресурсында респондеттің жеке кабинеті жұмыс жасады. Респонденттердің жыл бойы статистика органдарына тапсыру қажет нысандарын (бегунок) респонденттер өз жеке кабинетінде БСН немесе ЖСН коды арқылы алуына болады.
Ол үшін респондентке жеке кабинетте тіркелу қажет. Тіркелу тәртібі тек ЭСҚ арқылы жүргізіледі. Агенттік сайтының негізгі бетіне кіріп, оң жақ жоғарғы бөліктегі «ENG» ағылшын тілі белгісінің үстінде «?» түймені басу керек. Бұл сайт жөніндегі анықтама. Жеке кабинеттің атқарымдығы мен мүмкіндігін суреттеу модулі 3.2.4 бөлімде.
Байланыс тел.: 8 (727) 271 54 90.
Текелі қаласының статистика басқармасының басшысы - Сенченко Татьяна Васильевна
Басқарманың мекен-жайы: 041700, Қазақстан Республикасы, Алматы облысы, Текелі қаласы, Жеңіс көшесі, 3-ші үй, 2-ші пәтер.
Телефон (факс): 8(728-35) 4-20-46

            

2016 жылдың 8 қыркүйүек  күні  Рудник селолық округі өткізілген «әр шаруашылық бойынша есепке алу деректерінің дәйектілігіне нақтылау жүргізу» туралы АҚПАРАТТЫ

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 10 маусымдағы №253 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитеті  мемлекеттік статистика саласындағы іріктеп тексерулерінің 2016 жылдың екінші жартыжылдығына арналған мемлекеттік тексеруді "Текелі қаласы Рудничный ауылдық округінің әкімі аппараты"ММ  шаруашылық бойынша есепке алу деректерінің анықтығын нақтылауды жүргізді.

Салыстырып тексеру нәтижелері бойынша «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Қазақстан Республикасы Кодексіның 499-бабымен қарастырылған тұрғын үйлердің саны және іріктелген тұрғын үйлердің жалпы алаңы, ІҚМ, ұсақ мал, жылқы, түйе, шошқа бойынша мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті органға әкімнің анық әкімшілік деректерді ұсынғандығы  анықталды.

Тексеру нәтижесінің қорытындысы бойынша үй шаруашылық кітаптарын   статистикалық  әдістемелердің талаптарына сәйкес емес  жүргізілгендігі анықталып сәйкессіздік актісі толдырылды.